پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215629
برانکو:طارمي آماده نيست که در ترکيب باشد
تاریخ انتشار : 1395/05/05 10:38:03
نمایش : 1301
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:هيجان زده‌ هستيم و در آستانه شروع ليگ برتر همه من و بازيکنانم هيجان زده و آماده براي اين مسابقه هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پيش از بازي با سايپا اظهار داشت: هيجان زده‌ هستيم و در آستانه شروع ليگ برتر همه من و بازيکنانم هيجان زده و آماده براي اين مسابقه هستيم. شروع ليگ براي اين است که ما مي‌خواهيم ليگ را شروع کنيم.

 

وي ادامه داد: ليگ نقطه‌اي است که نشان مي‌دهد ما براي چه کار مي کنيم و براي چه چيزي اينجا هستيم چرا که همه ما تلاش مي‌کنيم تا دل هواداران‌مان شاد شود. همچنين بايد بگويم از نامگذاري هفته اول ليگ به نام هفته اهداي خون هيجان‌زده هستم و خودتان مي‌دانيد که يک واحد خون مي‌تواند زندگي يک فرد را نجات دهد.فکر مي‌کنم بهترين هديه‌اي که مي‌شود با آن جان کسي را نجات داد همين اهداي خون است.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: ما کادر بازيکنان‌مان را تکميل کرديم و آماده شروع ليگ هستيم. همانطور که مستحضريد هميشه گفته‌ام که سخت‌‌ترين بازي اولين بازي در ليگ است چرا که هر تيمي در ابتداي کار چند هفته‌اي به بازي‌هاي ابتدايي نياز دارد تا ريتم مسابقات را به دست بياورد. البته بازيکنان ما هم توان مضاعفي خواهند گذاشت تا براي بازي آماده شوند.

 

وي افزود: بازيکنانم دوران آماده‌سازي و اردوها را به خوبي سپري کردند و همه آنها براي بازي هاي ليگ آماده هستند. به جز محمدامين آرام طبع که در آخرين بازي دوستانه مصدوم شد اما ساير بازيکنان آماده هستند تا براي رسيدن به ترکيب يازده نفره رقابت کنند. ما در بازي ابتدايي ليگ بايد به مصاف حريف قدري برويم که اگر رقابت‌هاي اين دو تيم را در پنج سال گذشته ببينيد متوجه مي‌شويد که آمار به سود تيم رقيب بوده است.

 

برانکو ادامه داد: فکر مي‌کنم امسال تيم سايپا بهتر از فصل گذشته است. فصل گذشته سايپا از 6 امتياز 5 امتياز از ما گرفت و يکي از دلايل اصلي که ما قهرمان نشديم همين بازي با سايپا بود. ضمن اينکه در اين فصل چند بازيکن خوب هم جذب کرده‌آند. کوروشي لطفي از نفت، کاپيتان فولاد، دروازه‌بان برزيلي، حسن‌زاده از ذوب آهن و .... که ديگر نام نمي‌برم . اين تيم بازيکنان مورد نيازش را جذب کرده و در کنار همه اين‌ها مي‌توان به تغيير بزرگ سايپا اشاره کرد که مربي جديدشان است.

 

وي تصريح کرد: فرکي در سه فصل گذشته دو بار قهرمان شده و با فولاد سپاهان به مقام قهرماني رسيده است. طبعا دانش و تجربه ايشان چالش بزرگ ما خواهد بود. ما هم براي رسيدن به اهداف بلند خود از همان ابتداي تمرينات استارت زده‌ا‌يم. از هفته اول جاه‌طلبي را نشان مي‌دهيم و آن هم جنگيدن براي قهرماني است.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اهداف اين تيم گفت: اهداف اين فصل ما حداکثري است. ما براي قهرماني در ليگ و جام حذفي تلاش مي‌کنيم و مي‌خواهيم در ليگ قهرمانان آسيا هم خوب کار کنيم.

 

برانکو در مورد اينکه گفته مي‌شود بازي در ورزشگاه تختي قطعي نشده است، گفت: من اين جزئيات را خبر ندارم. آخرين خبري که من دارم اين است که بازي فردا در ورزشگاه تختي برگزار مي شود.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد اينکه شناختش از حسين فرکي چقدر به او کمک مي‌کند، گفت: نکات مبهم زيادي وجود ندارد. قبل از هر چيز بايد بگويم او يک مربي عاليست. شخصا او را مي شناسم و از دانش او هم آگاه هستم. نتايج او معرف ايشان است. بيش از ده سال است که کار مي‌کند و در همه جا نتايج درخشان کسب کرده. همين نتايج کيفيت فرکي را نشان مي‌دهد. او تيم‌هايش را خوب آماده‌سازي مي‌کند. هم از نظر تکنيکي و تاکتيکي و هم آمادگي جسماني. مربي است که مي‌داند چه نيازي دارد اما در نهايت اين بازيکنان هستند که تصميم آخر را مي‌گيرند و نتيجه را رقم مي‌زنند.

 

برانکو در مورد اينکه آيا طارمي در ليست 18 نفره پرسپوليس براي بازي فردا مقابل سايپا استفاده خواهد کرد يا خير، گفت: طارمي در رقابت اصلي براي ليست يازده نفره هست اما همانطور که مي‌دانيد او دو ماه تمرين نکرده بود و طبيعي است که ما تلاش مي‌کنيم هر چه سريعتر او به وضعيت بازي برگردد اما فردا خواهيم ديد که وضعيت چه مي‌شود و چقدر مي‌توان روي او حساب کرد. با وجود آنکه مي دانيم طارمي صددرصد آماده نيست همانطور که بازيکنان اوکرايني صددرصد آماده نيستند.

 

وي در مورد بازيکنان اوکرايني و اينکه گفته مي شود با فشار مديران باشگاه جذب اين تيم شده‌اند، تصريح کرد: حرف و حديث هميشه هست که ما يک بازيکن را نمي‌خواستيم و يا يک بازيکن را باشگاه آورده اما هيچ بازيکني بدون تأييد من جذب نشده است. اين بازيکنان هم با کيفيت و با تجربه هستند و در باشگاهي بودند که به مشکل برخورده است اما همان باشگاه سال‌ها در بالاي جدول ليگ اوکراين بود و بايد بگويم ليگ اوکراين هشتمين ليگ در اروپاست. من انتظار دارم که اين بازيکنان کمک بزرگي به ما کنند.طبيعي است که بدن‌هاي آنها آماده نيست چرا که يک هفته پيش به ما اضافه شدند اما طبيعي است که در همه جاي دنيا در زمان نقل و انتقالات تا روز آخر بازيکنان به باشگاه‌ها اضافه مي‌شوند. آنها قطعا خيلي زود به خودشان خواهند آمد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص مشکلات خط دفاعي اين تيم در فصل گذشته و همچنين ترکيب اين تيم در فصل جديد،‌اظهار داشت: طبيعي است که خط دفاعي خط مهمي است چرا که همه بازي از آنجا آغاز مي شود اما اگر شما تيم را ببينيد متوجه مي‌شويد که به جز محمد انصاري بقيه بازيکنان خط دفاعي تغيير کرده‌اند و زمان لازم است تا حسيني، ماهيني، گولج، ربيع‌خواه و ... با هم هماهنگ شوند.

 

وي در مورد صحبت‌هايي که با هواداران تيمش دارد، اظهار داشت: ما کاملا واقف هستيم که هواداران چه انتظاراتي دارند و هيچ گاه از مسئوليت‌هاي مان فرار نمي‌کنيم. از اينکه گزينه قهرماني بايد باشيم فرار نمي کنيم و مطمئن هستيم که دوباره رضايت آنها را به دست خواهيم آورد. ما موفقيت‌هايمان را به هواداراني تقديم مي کنيم که فصل قبل به بهترين شکل از ما حمايت کردند. يک نمونه آن بازي دوستانه با خونه به خونه بود که آن همه هوادار به ورزشگاه آمد و من واقعا نمي‌توانم غم خودم و بازيکنان را از قهرمان نشدن در فصل قبل ابراز کنم چرا که هواداران به خوبي از ما حمايت کردند.

 

وي در پايان در مورد انتخاب عبدالله ويسي به عنوان برترين مربي فصل فوتبال کشورمان اظهار داشت: به نظر من همه گزينه‌ها خوب بودند اما اگر کسي به جز ويسي به اين عنوان مي‌رسيد بي‌عدالتي شده بود.

منبع:افکار

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html